دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌شنبه 2 اسفند 1399/ شماره 229
کفه سنگین افزایشی در قیمت های جهانی، جهش نیما به 23 هزار و 900، بازار آزاد از رونق افتاد، افزایش 50 تومانی دلار صرافی ملی ...
خبر مرتبط با این پست:

چهارشنبه 29 بهمن 1399 | کاهش 5 هزار تنی معاملات
سه‌شنبه 28 بهمن 1399 | رقابت‌ پلی اتیلن‌ها اوج گرفت

 کفه سنگین افزایشی در قیمت های جهانی

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 19 فوریه 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی به جز چند گروه اندک که بدون تغییر بودند روندی افزایشی داشتند.

پلی اتیلن سنگین تزریقی و سنگین بادی گروه هایی هستند که بیشترین افزایش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند. اما بر خلاف نشریه پلتس، قیمت ها در نشریه آیسیس، در بازار GCC عمدتا بدون تغییر است، در حالی که قیمت گروه های کالایی، به جز پلی استایرن مقاوم و معمولی در سایر بازارها با رشد زیادی مواجه شده، منطقه GCC بدون تغییر دیده می شود.

جهش نیما به 23 هزار و 900

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 940 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 26 بهمن، به 443 تومان افزایش رسید. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، صعود مجدد میانگینِ روزانه به کانال 24.400 تومان است. فردا یکشنبه، 3 اسفند، چهل و هفتمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، در حالی اعلام می شود که نیما افزایشی است و قیمت های جهانی هم به جز چند گروه محدود، عموما افزایشی هستند.

بازار آزاد از رونق افتاد

در پی خبرهای سیاسی شب گذشته و شروع قدم های آمریکا برای بازگشت به برجام، بازار ارز در سردرگمی فرو رفت. امروز بر خلاف هفته های قبل که در آستانه‌ی اعلام قیمت های پایه، عموما قیمت های بازار آزاد رو به افزایش می گذاشت اما در بسیاری کالا، یا قیمت های پنجشنبه تکرار شد یا قیمت ها کاهشی شدند.

افزایش 50 تومانی دلار صرافی ملی

دلار صرافی ملی که هفته گذشته را بدون تغییر و در قیمت 25 هزار و 170 تومان به پایان رساند امروز را اما افزایشی آغاز کرد و با 50 تومان افزایش، 25 هزار و 220 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد بر خلاف دلار صرافی امروز کاهشی بود و به 25 هزار و 350 تومان، عقب نشینی کرد. ناگفته نماند، سایت صرافی ملی تا ظهر از دسترس خارج بود و قیمت اعلام شده، از سایت بانک مرکزی استخراج شد.

پایان هفته نفت با 62 دلار

معاملات نفت که هفته گذشته را با 63 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 62 تا 65 دلار، روز جمعه در قیمت 62 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 62 دلار و 91 سنت.

شروع هفته و کاهش 5 هزار واحدی

بورس تهران، هفته را کاهشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 5 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 232 هزار عقب نشینی کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟